Saturday 3 March 2012

SUDAHKAH ANDA TELAH BERSEDIA UNTUK KAHWIN????

ASSALAMUALAIKUM...

Ya habibi ya maulana ana sudah kena...hahhahaahh...tgk tajuk kat atas 2...huhuhuhu sudahkah U all semua sudah bersedia nk kawin ni....aku tanya bukan apa....ramai kawan2 aku la ni dok plan nk kawin...nk tunang....nk ada anak...semualah bagai.......aku tumpang happy la kn????kn??? walaupun aku agak terasa ...awat la aku x plan nk kawin2 lg....sob2....:(...kadang2 kan...untung jugak x kawin lg sebab kita boleh buat apa saja...ya la kan aku ni jenis buat keja mcm2...bkn stakat ngajaq kt sekolah saja...nk p mna2 x gaduh nk mintak2 izin sapa2 p...ja mana suka......kadang2 tgk kawan2 aku rimas la plk...nk p mna2 kna report kak boypren lah...mkn apa pn kna bg thu...dok kt mna pn kna bg thu....huuh....rimas aku...tp bg depa mesti la depa rasa di hargai..sebab boypren depa ambik berat kt depa...kn...??? so sweetttt...mungkin bg aku aku x suka mcm 2....sebab aku x suka sangat di kongkong oleh sapa2....orait.....sudah la crita bab 2...kita crita bab lain pulak....heheheeh mengenai persediaan untuk kawin adakah sudah bersedia @ tidak untuk melayari bahtera rumah tangga....ya la kan...kita nk hidup dengan Si SOmi bkan sebulan dua bulan....klu bleh nk la sampai mati...x nk la cerai berai kn.....aku ada terbaca dalam satu facebook adik aku ni Si Jalal ni la dia ada shere tentang ni,,,,,mari kita sama2 baca.....kt blog ni k.....



                     http://www.rileksantai.com/2012/01/petanda-anda-telah-bersedia-untuk.html#

Bila baca artikel ni sila ambik pedoman...share2 la dgn pasangan masing2 yer.....

selamat beramal....




0 comments:

Post a Comment