Friday 16 March 2012

NASI AYAM MATA SEDANG BENGKAK?????

ASSALAMUALAIKUM

Hahhahhaahh nasi ayam mata sedang bengkak????? apa ke hey 2????? u all bkn x tahu yang mata aku bengkak lagi x surut2 lg..so terlampau la boring hari ni....aku teringin la sangat2 nk masak...eleh!!! aku masak bukannya sedap pn kan??? ada aku kisah....yang penting memang aku tersangat la rindu pada dapuq aku..dah lama x berasap di sebabkan aku terlantar terkangkang kt depan tv...di sebabkan............(x payah crita..korang dah tahu....buat menyampah ja klu bg tahu).....so hari ni....aku dah rasa sihat sikit...so aku pn tinjau2 la apa yg ada kt dalam peti ais....nk masak apa erk???  hmmmmm masak nasik ayam lah!!! kemain lg kau ya Mariyaton...sakit2 pn nk masak yg susah2...eh lantak la..kan.....???
So aktiviti memasak pn bermula...dengan kaki terjengket2 aku tahan jugak.......hmmmmmm x lama lepas 2..nasik ayam aku pn siap la.....hahahahahha.....tercapai jugak hasrat aku nk buat nasi ayam...walaupn dalam keadaan mata yg bengkak....

(ini lah hasilnya)
nampak macam sedap......hahhhha   memang la sedap pn.....kali ni nasi ayam ku menjadi la jugak....yang bestnya sup ayam aku campur dengan sosej...x penah di buat orang..tp lantak la...cara aku...selera aku.....biaq p la...
lepas ja aku siap masak....aku denganq ada orang bg salam...sora mcm ala ala bapuk.....tp x tau la..hahhaha...bila intai2 di sebalik tingkap...(anak dara la katakan..kna intai2 dulu la...mna la tau kn.....kot2 org mai nengok aku...ceh.!!!)
Tengok2...Allah!!! mak ai.....sepupu aku mai satu family....apa lagi......langkah kanan la depa...leh mai makan nasik ayam aku ni yg pemes...Hihihihi
Anak buah aku si Dayah 2 sibuk ja nk rasa nasik aku.....huuhuhuu
dia tau mak menakan dia mmg terro masak dari dia.......waaaaaaaa...
Apa2 pn..hari ni aku dah rasa mcm dah chat sket...so....Ahad ni leh la p sekolah....x sabar nk jumpa Si OSTAT ni........waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa x malunya aku ni......(ada aku kisah)
seminggu we x jumpa..........
hahahhahaahha......
ok aku dah x larat nk taip entry ni....
tetiba aku rasa perut aku lapar.....
rupa2nya nasik ayam mata bengkak yg aku buat td ni...aku x makan lagi...
so.....inilah masanya nk p mkn.....
jangan jeles......
(x payah jeles...nasik ayam aku bkan sedap sgt pn macm nasik ayam Linda Onn 2)



0 comments:

Post a Comment