Saturday 17 March 2012

MEGGI POONNNN SODAPPP!!!!!!

ASSALAMUALAIKUM!!!!!!!!!!!!!!
we hampa tau dak..baru hari aku perasan yang aku hari2 updet entry aku ni....bkan apa la kan.....kannnn....kannn...aku la ni kan sedang bercuti sekolah.....hari last aku cuti....so esok dah kena p sekolah.....hmmmm....yahoooooo.....x sabaqnya nk jumpa SI OSTAT!!!!!!!!!!!!!!!!!....miss U sangat2 tau hahahhahhhhahahahahhaha.....aku siap iron baju awai2 lg hampa tau dak....klu x...selalunya pg2 nk p sekolah mangkit2 tdoq ayaq liuq basi dok ada lg...tenyeh2 mata....baru la nk gelabah seterika baju.....huhuhuhu...
Alah korang jgn la dok ingt aku nk p sekolah sebab aku gila sangat kt SI OSTAT ni.....x lah...itu hanya sampingan ja.....yang aku dok pikir sangat nk p sekolah ni sebabnya ialah........

1. Boring dok umah x da buat apa2
2. Kerja kursus geografi n KHB baru  mula
3. silibus pn ada yg tertinggai
4. Hari sukan pn nk mula dah
5. Budak nk Exam PMR
6. Kerja kayu budak x buat lagi
7. tempahan kerja kayu pn x buat lg....

OMG!!!!!!!!!!!!! byk jugak list aku......hahhahahha aku amat teruja sekali sebabnya tahun ni anak2 murid aku akan ambik PMR....mcm mna la agaknya kn...?????...so aku sebagai cikgu kena la bg yang terbaik untuk anak2 didik aku agar mereka dapat yang cemerlang dalam PMR nnt...(insyaallah)

ok2!!!!!!!!!!!! lari tajuk la pulak......hhahahah berpalik kepada tajuk kt atas....aku sebenaqnya bkan apa...aku malas nk masak sama...lg pn adik aku n anak buah aku x da....pakat p makan kenduri kat sungai petani....so tinggai la aku n ayah aku saja kt umah ni...bagun2 tdoq...buka ja peti ais....x da pa pn...cuma ada daging ja ..hmmmm nk masak apa ni...woi..nk p beli ikan kt kdai.....almaklim saja la kn...muka aku x cun lg....mna bleh dok p tunjuk2 kt org.....dok sat......anak buah aku sorang ni antaq mesej...tnya aku masak apa.....(konon nk mai mkn umah aku la..nk save bajet).....aku kta x masak apa2 pn......tp kesian la pulak kt dia...bila dia gtau dlm dompet dia ada 3 ringgit ja....hhahhahh...so aku pn tinjau2 la kt stok barang masak aku...kot2 la jumpa apa2 yg boleh di jadikan lauk.....tetiba...jeng....jeng.....

mi meggi
haaaaaaaaaaaaaa...apa lagi masak yang ni ja la....kt dia....aku tanya..klu makngah masak meggi jamu kamu..mau ke x.....dia kata ok...x da masalah....(org tengah lapaq....bg apa pn mau...)
so dengan rasa berperikemanusiaan..pn masak la untuk dia....yang hampeh nya 2..
sia tanyak pulak....."makngah siap maksak ke x lagi...dayah nk p makan ni"
woiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! bayank cantik muka hang....aku dah la sakit2 mcm ni.....sedap2 ja hang nk mai menterdarah makan ja no......aku masak kt hang cukup baguihhh tau x....
hehehheheehehhehehehehh...marah2 pn masak jugak kt dia....
so x la sampai 20 minit dia pn sampai la kt umah aku....klu x dok mai dengan keta...tetiba ari ni mai nai moto la pulak...bukan apa....save bajet la katakan....hahahaha
kami makan dengan begitu selera sekali tengah hari ni.....
sedap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
             TAPI!!!!!!!!!!!
agak masin skeett la meggi aku ni......awat hah!!!!!
lantak la...janji kenyang.....
hhahhah...
p/s : Orang tua2 kata klu kita selalu masak masin ni...alamatnya x lama dah nk kawin....btoi ka???
klu btoi......apa salahnya kan....?????
hihihihihihi!!!!!!

0 comments:

Post a Comment