Monday 12 March 2012

MALANG TIDAK BERBAU KETIAK SUNGGUH AKU HARI INI..

ASSALAMUALAIKUM

Pg td talipon gege dok bunyi .....aku tau dah sapa yg tipon....AYU budak kedai aku suh mangkit cepat sikit....suh aku jaga kedai.....aku pn bangun bersiap nk p jaga kedai......so langkah pertama start la moto aku pelan2 aku bwak....lepas sket dari rumah aku....aku nmpk la lembu 2......aku tengok mcm dia nk lintas jalan...so aku slow la moto aku....nk bg dia lintas jalan dulu....tp dia x la pulak lintas jalan...so aku pn terus la....tp....dan2 lembu bodoh yg memang bodoh 2 gagah p lintas jalan jugak apa lagi.....dia sondoi moto aku...aku pn terbang la...dahi sagat tat....mak oi,,,,,,,sakit 2 !!!!!!!!!......tetiba aku rasa dahi aku berdarah....makkkkkkkkkkkkk tolong...aku xcdent.....yg hampehnya...aku jatuh depan kdai mkn siam.....depa tau usha ja aku jatuh kot2 la nk p selamatkan aku.....aku gagah bagun p lari dok tepi jalan takut klu aku dok santai tgh2 jln 2...mai keta ka apa ka...tak perasan aku yg cun ni....dok p landa aku pulak sekali lg.....cari nahas.....x sampai 3 minit tetiba JPA berenti tgk aku...n nasib aku baik depa mai tlg aku bwk p klinik....masa 2 ayaq mata aku meramu kluaq mcm hujan turun dah...ye la kan....sakit weee....x tau nk habaq...habih baju muslimah aku yg mahai 2...d basahi darah aku jenis O 2.......sampai kt klinik staff nurse pn menyucikan luka2 aku...tetiba aku rasa pedih kt kaki...alamak jari kuku aku yg satu ni dah tercabut....haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ......maaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkk nnt x lawa dah la kaki chekkk....murah dah la hantaran aku...kuku kaki aku x dak.....(hampeh tul...yg 2 pulak yg dok pikiaq).....sakit jugak la time cuci luka2 aku 2...dalam masa yg sama aku sempat hantaq meseg kt JALAL....wat ayat sedih....."adik kak xcident...sakit.." wat ayat mintak simpati la kekononya......tp yg bestnya dlm masa 2 jugak aku gtau si OSTAT ni ..yg p mkn nasik umah aku 2 la.....gtau yg aku jatuh moto......dia reply mesej aku......huhuhuhu dan2 luka2 aku rasa mcm dah hilanag ja.....(gatai)..tp dalam 2 kali ja dia reply mesej aku.....hrummmm.......tp x pa la...Jalal reply mesg aku ckp aku ingat kot lain lah bila naik moto...pikiaq mcm2 la.....apa pulak......sedap2 masak ayam kicap ja tuduh aku mcm 2......dia suh aku cuti sebulan...gila????? ingt sekolah aku 2...hak milik peribadi aku punya ka????.....tp ok jugak la...sekurang2nya dia simpati pada aku...aku tau dia sayang kt aku.....huhuhuu....so....lepas 2...dahi aku kena jahit....time jahit 2 x sakit sangat....tp time bius ubat kebas 2....mak aiiii sakit......lepas selesai semuanya.....aku leh la blik umah...sebab kecederaan aku x la teruk sangat...ALHAMDULILLAH....syukur pada tuhan......tp bila orang tanya aku...excident dengan apa??? serius weee aku malu nk gtau...yg aku belah lembuh yg dah mmg bodoh x dak akai 2......samapi aku fobia nk tgk lembu n susu lembu pn aku fobia nk tgk.......thanks la kepada semua yg membantu aku...datang ziarah aku.....thanks jugak buat ank buah aku...sebab wak mai kepsi kt aku......aku x lalu makan...tp x pa la..aku x kisah...kalau aku x lalu mkn aku bleh kurus....huhuhuhu....ceh!!!!...

0 comments:

Post a Comment