Tuesday 13 March 2012

ADUH!!!!!! SAKITNYA....

ASSALAMUALAIKUM

Wahai kalian semua....seperti yang sedia maklum...aku kemarin excident dengan menatang alah 2...meluatnya rasa......ok x pe la...biar je la tuhan yg balas pada tuan lembu yg biaq lembu dia 2 berkeliaran rata2 jalan.....aku x salah sgt pada lembu 2...dah memang lumrah dia hidup memang tuhan tak bg akai kt dia..tp yg tuan lembu 2 awat yg p buat2 x dak akai yg dok p lepas rata jalan 2 pasai pa....???? ma kalau lembu hang dok p belah anak pinak hang?? apa yg hang rasa???...macam haram lagi....(meluat)...tp nk buat mcm mna kn..benda nak jadi....aku redho...mujuq x tercalar sangat kt wajah aku yg cun ni.....(ceh suka perasan diri..)
Hari ni aku rehat ja kat umah...releks2 ja sambil tgk tv....tp aku rasa sebelah badan aku yg jatuh kemarin ni sakit sangat.....sampai nk bgun pn jenuh la...tahan sakit....nk bangun p kencing pn....jenuh bercinta....sakitnya rasa badan aku...ayah aku cakap klu lepas kita jatuh memang la rasa sakit 2 @ 3 hari...mak ai...lmanya......tp x pa la.....redho ja la.....hari ni aku sedih sgt.....x tau pasai apa......ayaq mata aku asyik keluaq ja......sebab aku betul2 rasa sunyi.....serius we....aku sunyi..tanpa kawan2 di sisi aku....mata belah kiri aku bengkak sebab kening aku kna jahit.....pg td mangkit ja dari tdoq...p tgk cermin....OMG mata aku bengkak sekali dengan muka aku pn dah bengkak....dah nk sama besaq dengan cermin dah.....serius aku x cun.....hahhaha...apa2 pn mybe tuhan nk suruh aku rehat ja kt umah....klu x aku memang x penah dok umah..yg aku pikir bila ada peluang aku nk cari duit ja.....duit2....kadang2 pikir gak ...duit klu cari byk mna pn x kn cukup...lg byk duit....lg byk kita belanja kan????....

3 comments: