Tuesday 6 March 2012

HILANGKAN SEGALANYA


ASSALAMUALAIKUM......

Setiap kali lepas solat aku x penah lupa untuk berdoa...agar hati aku sentiasa tenang menghadapi dugaan hidup....kadang2 selalu aku terfikir...kenapa tuhan selalu uji aku dengan macam macam dugaan...dulu bila ada masalah yang melanda mak sentiasa ada di sisi..memberi nasihat...agar bersabar...dia juga pernah berkata pada ku...bila dugaan datang pada kita...maknanya tuhan sayang pada kita...sebab apa sayang??? sebab dia nak kita sentiasa ingat DIA....tuhan marah tau kalau kita x mohon pertolongan DIA....aku pelan2 amati apa yg keluar dari mulut mak itu.....kadang2 bila tgk org lain bahagia....aku jeles...orang lain dapat apa yang di hajati...aku rasa down tiba2...sebab aku x da macam 2...semua aku x da.....aku percaya setiap apa yang berlaku itu ada hikmahNYA yang kita tak tahu....cuma aku berdoa agar hilang segala apa yang terkusut di dalam otak aku ini.....itu aja....

0 comments:

Post a Comment