Saturday 14 July 2012

DOA AKU SUPAYA AGAR AKU JADI SEPERTI DIA....

ASSALAMUALAIKUM...

Selamat sejahtera buat kalian-kalian semua yang bercuti mahu pun yang bekerja....terasa begitu malas nak buat kerja....adoi...adoi...wahai semangat..datanglah padaku....pi jauh jauh rasa malas aku ini.....hmmm baru baru ni semua kan tahu berakhirnya zaman bujang Irma Hasmi....tapi kan aku memang tabik pada Irma Hasmi...memang lawa gila time dia kawin ari tu..sesuai dengan pasangan beliau iaitu Redza Shah...nak menitis air mata aku..sebab aku juga ingin bahagia sama seperti dia...tapi apa kan daya belum sampai masanya lagi untuk aku mengecapi bahagia itu...sabar je la wahai Mariyaton...

Bila tengok majlis akad nikah Irma Hasmi hari tu...memang dalam keadaan damai sekali irma berpakaian longgar..pengapit semuanya bertudung labuh..Redza pulak time tu memang hensom gila .....dalam2 byk2 artis yang kawin, Irma Hasmi la yang paling glamor...untung dia kan???? bila la pulak nk sampai masa aku ni.. tertunggu tunggu tak kunjung tiba...sob...sob...tetiba terasa......

jom enjoy tgk pic kawin Irma Hasmi...
semua pic aku ambik dlm google...cun kan depa ni....



Time ni bila tengok gambar ni tetiba aku plk yg rasa bahagia


so sweett la time ni....


Memang cantik kan pasangan merpati dua sejoli ni....doa aku supaya aku pun nak jadi macam irma Hasmi ni jugak...ceh!!!! perasan ja lebih.....apa2 pun satiap orang mesti ada angan-angan masing...so x da masalah aku nak berangan nak jadi macam Irma Hasmi ni....


0 comments:

Post a Comment