Saturday 23 June 2012

SABAR DUHAI HATI

ASSALAMUALAIUKUM

Pada semua pagi2 ahad ni...tetiba rasa nk luahkan sesuatu yang terbuku pada hati...bukan terbuku tapi dah cair...aku betul2 x sangka...dan aku tersa sangat2...x pa semoga tuhan bahagiakan dia...aku bukan apa sebenarnya..ntah tetiba aku x boleh terima yang dia dh pun jadi laki org...dah jadi laki orang..di mana ketika sebelum ni aku menjadi peneman dia tika kesunyian..x pa la....biarkan dia...

AFIF OMAR
 Sampai saat dan ketika ini aku masih belum mampu melupakan apa yg telah berlaku....tika beberapa jam saja kau akan di ijab kabul kau masih besahaja dengan aku berbica dengan aku seolah2 tiada apa2 pun yg akan jadi selepas itu...kau kejutkan aku ketika aku tdo...dan mesej terakhir kau ialah " dah tido erk??? k..good 9" masa itu aku mmg ngantuk sgt2...dan seminggu selepas itu aku dapat tahu kau dah menikah...apa yang hang buat ni Afif oi....aku x kisah sangat dengan sapa pun pilihan hati dia..tapi sekurang2nya bg tau ja la..apa susahnya...yang dok mesej aku sampai berkatam katam x pulak hang habaq....memang la hang dulu aku dok usha hang dalam class...siap tlg balut meja hang skali...tlg siapkan modul sains...sebab apa aku slalu usha hang...sebab masa tu aku segan nk p sekolah..tapi bila hang ada rasa semangat la sikit nk masuk class..
tak pa la Afif oi aku doakan hang bahagia di samping isteri tersayang...yang tu ja la boleh aku kata pun..insyaallah raya ke 5 klu aku ada masa lebih aku p la kenduri hang sama kak basyirah 2...klu x dan sorry la nk wat macam mna kan.......

ni la Afif....

bye2 selamat tinggal........hang bukan club bujang aku dah la ni....

0 comments:

Post a Comment