Thursday 21 June 2012

BUNGA BUNGA DI HATI..

ASSALAMUALAIKUM..

Bila masa dan ketika ini aku masih berada di sekolah ...dia kala semua guru dah blik melayani anak2 dan kerja masing2..tapi aku masih di sini..menyiapkan tugasan yang belum selesai...aku penat sangat dengan bebanan kerja yang begitu melampau...tapi aku terima dengan penuh kesabaran...sebab kesabaran itu ubat kepada semua masalah yang kita hadapi..
Hati aku berbunga tiba2 apabila ada yg sudi menemani kesepian hati di kala masalah datang melandang bila ada dia..walaupun pada waktu yg singkat tapi cukup buatkan hati aku happy seketika..sungguh hati aku berbunga riang...tuhan bagi aku bahagia walaupun x lama...tapi aku tetap bersyukur..berdoa agar aku sentiasa kuat dengan apa yang aku hadapi sekarang ini...setiap ujian mematangkan aku sebagai hamba Allah di muka bumi ini..

doakan agar aku teguhkan hati bersama dia..kuatkan jodoh di antara kami..walaupun masih samar samar tapi aku berharap agar ada keajaiban di antara kami...

0 comments:

Post a Comment