Wednesday 27 June 2012

KEBORINGAN MELANDA

ASSALAMUALAIKUM...

Perjalanan aku mengambil masa yang agak panjang untuk sampai ke sini....aku dapat satu panggilan mesyuarat peringkat negeri di Hotel Park Avenue..taraf lima bintang jugak hotel ni...yang lecehnya aku kena dok menginap sorang2 dalam bilik yang seba gah ini...sebab partner aku sorang lagi tu kena dok menginap dengan family dia di bilik lain...hurmmm agak takut jugak..tapi aku ok ja...tenang ja...sambil mengisi kekosongan dalam hati aku ini..Thanks pada Farid mohd yang sudi menghantar aku ke sini..tidak lupa juga pada Noor Fariza yang ikut sekali dalam perjalan aku ke mari jasa korang amat amat aku hargai sampai mati...esok dah berakhir mesyuarat aku ini....nasib la tak lama....aku asyik teringatkan rumah ajer,......rindu kat rumah aku....rindu anak buah aku Ibrahim...semoga perjalan yang di lalui berjalan dengan lancar hendaknya..aku nak cerita sikit tentang Hotel ni...memang cantik sangat...bertuah sapa dapat datang ke sini...terutamanya aku...dulu cikgu aku kata..kalau sapa2 yang dapat A dalam subjek bahasa inggeris..cikgu aku akan belanja makan dekat hotel...sampai ke sudah aku tak dapat makan....asyik fill ja paper bahasa inggeris aku...huhhuhu tapi sekarang aku dah dapat menikmati makanan di hotel....memang banyak sangat la lauk pauk kay hotel ni...tadi aku turun makan petang siap hidang 5 jenis lauk lg campur dengan pencuci mulut lagi mau dekat 10 jenis pihak hotel hidangkan.alhamduliullah kenyang...walupun aku pantang makan nasi...kekonon nk bagi kuruih...tapi hari ni aku bantai jugak nasik...hahahahha...tak apa..blik rumah nanti aku janji tak akan makan dah....aku tak sempat ambik gambaq seluruh hotel ni tapi aku ada la sket2 gambaq2 keadaan bilik aku ni...best..sejuk sangat...wifi dia pun laju...tu yang aku rajin updet blog aku ni sebelum aku masuk meeting aku yang ke dua...

 ni singi kt dalam bilik ayaq...saja2 dok p ambik gambaq...


ni tempat rehat2..best landing atas ni..

ni tempat tdoq aku malam ni..hhuhu gila best dgn ekon yg sejuk

tempat bancuh2 ayaq time lapaq2...

Ini saja yang dapat aku kongsikan pada korang tentang tempat ni...jd sapa2 yang teringin nak menginap kat sini boleh la ke mari dari segi harga aku tak tau la pulak..sebab semua penginapan kami di setel oleh pihak kementerian pelajaran negeri...tapi yang aku tak berapa suka kat tempat ni ..TV kat dalam bilik...tak clear la pulak...tapi still boleh tgk lagi...Ok dah nk 8.30 mlm ni..meeting aku dah nk mula...so aku kena turun ke tinggat 1...nama pa ntah dewan tu...aku tak ingat sangat.... K bye2 
muahhhhhhhhh

0 comments:

Post a Comment