Tuesday 13 May 2014

CUKUP SAMPAI DI SINI...

ASSALAMUALAIKUM....

Sungguh saat ini aku mencari kekuatan yang ada....sedikit demi sedikit aku gagah juga untuk menulis coretan yang aku rasa terlalu payah untuk aku coretkan ketika ini....tapi aku mahu dia tahu ketika ini dan saat ini aku teramat-amat kecewa...

Tuhan...

Andai ini yang terbaik...aku terima...dan aku yakin setiap rancangan yang Engkau aturkan untuk aku adalah yang terbaik...tak perlu menangis...tak perlu merintih...dan tak perlu juga terasa..kerana...takdir ini telah tertulis...dan aku sebagai hambaMu...aku terima seadanya...

Air mata mengalir lagi sungguh aku tak dpat aku tahan...pada siapa aku mahu mengadu??? dan pada siapa juga aku mahu luahkan semua ini....???.

Sedihkan,,,,bila orang yang kita sayang...yang kita harapkan...pergi begitu saja dengan alasan menerima pilihan keluarga....ya...aku tahu...pilihan keluarga adalah yang terbaik...tapi kenapa kamu mencari yang lain..kenapa kamu tak tunggu jer pilihan keluarga muncul depan kamu....alasan yang memang mahu melepaskan diri....tak apa...aku tak marah....cuma kecewa tu datang lagi....

Namun..kehidupan ini harus di teruskan...dan tika aku belajar melupakan kamu...hadir insan ini....yang aku anggap 100 kali lebih baik dari kamu...ya...baru ku tahu...Allah dah aturkan yang terbaik untuk aku....di saat aku berbicara tentang baiknya kamu...tetapi ada lagi insan lain yang baik lagi dan sesuai untuk aku rupanya...aku tersenyum...malahan  syukur ku panjatkan...

Doaku supaya redho dengan apa yang jadi...dan aku berusaha menjaga hubungan yg aku rasa terlalu  baru dengan sebaik-baiknya...aku tak perlu mencari yg berharta...dan aku juga tak perlu mencari yang punya paras rupa yang baik...cuma aku mahu kasih sayang dan perasaan cinta terhadap aku....insyaallah rezeki akan tiba jika niat baik ini dilakukan sebaik mungkin....

Terima kasih dengan semua ini...terima kasih dengan kenangan yg aku akan buang jauh2....terima kasih dengan layanan yang boleh buat aku terasa di hargai dan kemudian aku di buang ke tepi begitu saja tanpa rasa bersalah....bukan aku tak usaha jadi yg terbaik untuk kamu...apa yang kamu inginkan aku tunaikan....walaupun terpaksa mengorbankan apa yg aku ada.....tapi aku cuba penuhi apa yg kamu kehendaki...kini...cukup sampai di sini...aku dah tak mampu...aku penat sangat mengejar bayang2 yg tiada noktah pengakhiran kebahagian buat aku sendiri....

Salam sayang buat kalian yang sentiasa menyokong aku dari belakang...aku hargai setiap nasihat yang berguna untuk aku....aku hargai semua tu... nasihat yg berguna buat aku hari2...dan di saat aku perlu kekuatan memilih insan yg baik ini...mereka2 inilah tempat aku mengadu...hahaaaahh kadang2 lawak....

  Thanks Mida kerana nasihat kamu buat aku terfikir.....ya....andai ini yang terbaik aku terima dengan berlapang dada...bak kata pepatah...buang yg keruh ambil yang jernih...yang berlalu biarlah berlalu...kini aku punya impian aku yg baru...yang aku anggap hikmah di sebalik apa yg jadi....Terima kasih Abang kerana hadir saat ini...saya cuba jadi yang terbaik untuk masa depan yg kita rancang....setiap kelemahan abang saya terima..kerana sayalah pelengkap kelemahan abang untuk abang terus jd yang terbaik untuk kita...sama2 bantu apa yang kurang...saya banyak kelemahannya...tapi abang menerima saya seadanya....

Moga bahagia tiba suatu hari nanti...insyaallah....

huwaaaa mengantuk....nk share sikit2 dekat u all apa yg aku rasa je waktu ni....bagun esk pagi..perasaan baru akan muncul...so kita enjoy.....

0 comments:

Post a Comment