Sunday 19 January 2014

MACAM-MACAM NAK CHE RITA......:)

ASSALAMUALAIKUM

Bermohon sembah...sembah berhajat...hajat berasal kayangan puri....Tuan Puteri imbas berempat..turun bermalam serata negeri...ewahhh..bajet nyanyi irama Malaysia la pulak petang2 macam ni....
Mood tahun baru la katakan....semangat baru....azam baru...hmmmm

Setiap tahun mesti ada saja azam kita kan...sama la jugak aku...tapi ada jugak yang tak terlaksana pun...iaitu dua perkara ni yang aku rasa susahnya...awat x tau..orang lain nampak senang ja leh tunaikan dua perkara ni........nak tau apa????? ok...meh sini aku nak cerita...

MEMILIKI KERETA IDAMAN....

Owh  sungguh susahnya nak leh beli kereta.....teriak aku bila pi keja naik moto bawak buku budak2..n than kena ayaq ujan..basah...waaaaaatuhan ja yang tau hati aku masa tu..kadang2 tgh hujan aku gagah jugak p sekolah..basah kuyup pun tak apa..janji sampai sekolah...sentap dalam hati aku..tengok kawan2 dah leh pakai kereta....aku????? belum bleh pakai lagi....hmmmm...nak kata aku tak mampu bayar...takat la ni...mampu lagi la nak bayar bulanan kereta tu...sedih gila2...sebab apa tak bleh..sebab loan aku tak lepas dek kerana basic gaji aku yang terlalu rendah...hmmm sob2 lap ayaq mata....tapi tak apa...azam dan tekad tahun ni aku berazam akan aku usaha jugak bagi dapat....hmmm lap ayaq mata sat...nak kereta jugak tahun ni....

NAK DENGAR LAFAZ "AKU TERIMA NIKAHNYA MARIYATON KHATIYAH BT MD HADZIR"

Masa dengaq tembakan bunga api...dan2 hati aku jadi tak keruan..sebab apa...makkkkk chek dah 27 tahun dah tahun ni....kawan2 dah berderet dah ana....chek...ada larat nk ngasuh anak menakan ja...haaaaaaa hentak2 kaki sorang2...dah tua.....kehkeh...eh tak der la sampai macam tu sekali ya dak..nampak sangat serupa mcm budak2..

Rasa teringin sangat nak kawin tahun ni....nak sangat...Ya Allah sabar ja la kan..nak sangat aku kawin dengan orang yang aku sayang sangat selama ni..eh..ngada la kan...apa2 pun aku sentiasa berdoa segala urusan di permudahkan..insyaallah tiba masanya ada la tu....x sabar nk bersimpuh kat belakang bakal suami sebelum di ijab kabul..muhaaahhahahha....


0 comments:

Post a Comment