Sunday 26 February 2012

MOGA BAHAGIA MUNCUL SEMULA TIDAK LAMA LAGI...

Assalamualaikum
wahai insan2 yg aku sayangi.....kesedihan mula terasa hari ni...bila melangkah ke sek...dah x mcm suasana seperti dul2....semua berubah segalanya.....berat kaki ku melangkah...walau mcm mna pn akan tetap ku teruskan juga langkah ini....kadang2 kita tidak boleh melayan perasaan yg menguasai diri ini....dalam memujuk hati aku yg walang ini....td....aku dapat satu panggilan dari kawan aku yang di kira pendorong aku....dia selalu ada bila aku sedih,dia selalu ajar aku mcm mna nk mula langkah pertama apabila hendak melakukan sesuatu yg  kita hajati.....thanks MUHAMMAD YUSUF BIN IBRAHIM...aku sayang kamu...walaupun pertemuan kita bermula dari seseorg yg aku syg,,,,tetapi dgn pertemuan itu....kita dapat pertahankn hubungan kita hingga ke hari ini.....aku amat hargai semua itu.....aku faham masalah kamu yg di hadapi sekarang...mungkin bukan rezeki kita untuk berjaya lg kan??? aku terpaksa bubarkan MUMTAZ ....dan kamu juga terpaksa jual bisnes kamu....walau apa pn yg kamu lakukan aku tetap sokong kamu dari belakang......dalam melayani perbualan masing2....kau menyatakan hasrat ingin mengajar di sekolah aku...YA ALLAH...tuhan saja yg tahu bertapa gembiranya hati ku.....sekurang2nya bila ada kamu hati aku akn happy seperti dahulu...aku akn cuba usahakan untuk kamu....aku cuba sedaya upaya aku....mungkin ALLAH menggantikan kamu setelah DIA jauhkan aku dengan org2 yg aku sayang...barangkali....tp hati aku masih risau sama ada gembira aku akn berpanjangan atau pn tidak...dan kamu akn di terima ataupn tidak....doa byak2 YUS....agar kita sama2 dapat meneruskan apa yang kita nk....setiap yg berlaku ada hikmahnya....aku pasti....dengan niat baik kamu, akan ALLAH tunjukkan suatu hari nnt....cuma sekarang kita perlu berusaha menjadi yg terbaik....ya......????

0 comments:

Post a Comment