Sunday 19 February 2012

KEMURUNGAN

Assalalmualaikum
terasa begitu tidak adil dunia ini...kadang2 terpikir jugk knp tuhan x bg apa yg aku nk...knp la tuhan susah sgt nk bg aku bahagia.....aku kta mcm 2 bkn sebab aku salahkan tuhan bila aku x dapat semua ni...cuma mungkin tuhan dah atuqkan sesuatu kt aku yg aku x thu,....tp...bila???????....aku amat bersyukur...walaupun cinta aku di tolak mentah2 tp aku tetap bersyukur sekurang2nya aku ada kwan2 yg kuatkan semangat aku..bertahun aku menaruh hati padanya...bertahun aku cuba bersabar agar dia dpt menerima aku...bertahun jgak aku biarkan hati ini terluka krn dia...mmg benar hati ni x bleh paksa....aku pn thu...tp knp dia lngsung x cuba menerima aku dan tuhan pn x penah buka pintu hati dia pada aku....Ya Allah sabarkanlah hati kecik aku ni....yang kuatkn semangat aku ialah dengan doa..doa penguat jiwa aku...doa jugalah dpt pulihkan hati aku patah ini...sekarang aku x thu apa salah aku sampai mengenai tntang aku lgsung dia x nk dengar.apa salah aku sebenarnya aku pn x thu....aku x penah memaksa dia untuk terima aku...aku x penah lgsung mengganggu kehidupan dia...tp aku terpaksa akur dengan apa yang dia lakukan...apa yg aku buat untuk dia lgsung dia x penah nmpak...aku sedar aku x secantik seperti yg dia nk..aku x da semua itu untuk dia.....hanya yg aku ada ialah sekeping hati yg benar2 mencintai dia sepenuh hati aku....walau apa pn yg berlaku..aku redho dgn takdir tuhan...x pe...yg penting tanpa dia aku bleh berjaya...aku bleh berdiri dgn kaki sendiri...tanpa bantuan sapa2...aku ada keluarga yg sentiasa memahami keadaan aku....doa aku untuk dia agar dia terus berjaya dalam kehidupan dia...doakn agar dia bhagia hendaknya...itulah doa aku setiap masa pdnya....

0 comments:

Post a Comment