Sunday 23 August 2015

SUDAH 28 TAHUN DAH AKU!!!!

ASSALAMUALAIKUM...

Amboi la.....kalut semacam ja la ni....aku pun tak tau hari-hari aku buat apa....hhahah.....apa-apa pun Alhamdulillah dengan kurniaan rezeki yang tuhan bagi pada aku...penat tu penat la jugak...tapi setiap rezeki yang tuhan bagi perlukan usaha yang kuat....so.....usaha selagi mampu....kadang-kadang orang balik keja...bleh happy2...tengok tv...lena...lain bagi aku...lagi tak kelam di langit nuuu...keja ja yang aku dok pikiaq...hahhah...

So tak payah la cerita sangat pasai aku ni suka bekerja dan cari duit...kadang2 orang menyampah jugak.....serupa aku ja yang pulun kerja teruk...orang lain tak...ya dak??

Hokey nak cerita pasal besday girl.....yeyyyy tua2 pun sambut birthday lagi...peduli apa aku....sebab zaman kecik2 dulu aku tak dapat sambut besday macam la ni....sebab dulu2 aku mengaku aku bukan orang senang...nak habaq kat mak nak sambut hari jadi pun kesian...sebab takut mak tak mampu...kalau zaman aku kecik2 dulu2...kalau ada kawan2 yang sambut besday n jemput kawan2 kelas ke rumah nk celebrate kira budak tu di cop anak orang kaya la....dok bayang ada kek..makanan yang sedap2..hadiah dari kawan2...owh...sungguh indah masa zaman kecik dulu2...

Pernah seingat aku...sekali kot dalam tahun 1997 macam tu la...dah aku ni teringin sangat2 nak rasa macam mana rasanya sambut besday,...mak aku pun suruh la aku ajak kawan2 mai umah...ingat lagi mak aku masal laksa n bihun goreng...kek x da...kan aku kata kalau ada kek tu kira anak orang kaya la....hhhhhahaha so masa tu mak aku tak mampu nak beli kek...so makan ja la apa yang ada...tu pun aku dah rasa happy....kikiki

Bila dah berganjak dewasa ni...bila time birthday x da apa yang best sangat pun...cuma yg paling x sabanq nya bila tunggu sapa la nak mula2 nak ucap besday kat aku dulu....hhahaahah...lepas tu nak sambut dgn orang yang tersayang kekonon...tapi bagi aku....bila umuq makin tua...tak da benda lain yang aku nak...hanya doa pada Allah supaya di panjangkan usia...sihat tubuh badan...murah rezeki dan bahagia selalu...tu ja la.....

Bila dah melangkah alam pekerjaan dan masing2 ada duit senidri,....pakat2 suprise la sapa2 yang nak....tapi aku...yang selalu dok suprise besday ni anak2 buah n adik aku....entry sebelum ni pun ada aku updet pasal besday aku kan....Tahun ni pun sama jugak...geng2 tok dalang ni...suprise lagi sekali...buat2 ajak aku konon p makan...tektik yg sama setiap tahun....dah bleh agak dah....hahhahah...

Tapi bagi aku...happy tu tetap ada....bahagia....ada jugak orang menghargai aku....terima kasih banyak2....

NOT DAKKYAH....SITI...FIZZA...ZALISHAH..MAT JAN....Mak Ngah terharu dengan kalian....so thanks banyak2...mak ngah sayang u all....

Pada aku...bahagia yang tuhan kurniakan pada aku...aku rasa sangat bersyukur...walaupun bukan dengan teman lelaki ke apa ka...tapi aku...mereka2 ini sudah buat aku happy.....bahagia kita sendiri yang ciptakan....dan seharusnya menghargai dengan sebaik2nya kan...

Tanggal 2 ogos 2015 cukup umur aku 28 tahun....woha....dah 28 tahun dah aku.....Alhamdulillah Allah panjangkan umuq aku lagi....sihat tubuh badan.....Impian aku...sama jugak macam tahun2 sebelumnya...sama saja...murahkan rezeki aku dunia akhirat..Amminnn...




 Kek besday yang sedap sangat...


 Masa kecik2 dulu teringin sangat nak potong kek...mai dah besaq ni...hah ambik hang...tiap2 tahun dapat kek...dah tu kena potong kek sekali....
 Tiup2 sayang...ececece...kikiki


 Fizza...lap u lah....
Inilah kami.....

Zalishah,Fizza,Not Dakkyah,Ct...lap2 u hari2 tau...

Kena lanyak dah....apa bleh buat...besday girl la katakan....ciss..



Tq...pada kawan2 yang x lupa wish besday aku.....panggilan percuma dari Maxis pun x sempat nak call kawan2...sebab kalut sangat dengan keja....

Doa yang terbaik buat aku...semoga kita semua di rahmati Allah...Aminnn..

Jom tidoq.....bye....

1 comment:

  1. #fancy woman in Kiev The closer you get to full cooling in respect of all honor thee this day, the more close you to the new warming up.
    To be good is noble. But to show others how to be good is even nobler and not so troublesome.
    #HookersOfKiev

    ReplyDelete