Sunday 11 January 2015

SELAMAT TINGGAL TAHUN YG DULU....DAN SELAMAT DATANG TAHUN BARU...

ASSALAMUALAIKUM......

Salam tahun baru.....hohoho......pom pang....pom pang bunyi bunga api....hehehehe....semoga tahun 2015 ni mendidik aku supaya jadi insan yg lebih baik hendaknya Insyaallah...macam2 nak cerita saat ni...tapi kalau la x payah menaip...berjela2 aku nak habaq...apa yang jadi tahun lepas..apa yang aku dapat tahun lepas....macam2...tapi apakan daya...kudrat nak menaip entry ni amatlah membosankankan....so cherita hat mana yang mampu ja la kan.....


APA IMPIAN YANG DAH TERCAPAI TAHUN LEPAS

1. Ayah makin sihat = Alhamdulillah ayah makin sihat selepas jalani rawatan hospital....doaku...supaya ayah sentiasa sihat di samping anak2 dia...

2. Kereta baru = Alhamdulillah sekali lagi ku panjatkan syukur pada yg Esa....cecita nak pakai kereta dari zaman aku lepaih SPM...tapi tak kesampaian....tapi tahun lepas bulan Julai...yeeeeeee membuleh kereta...walaupun bukan kereta brand hebat2...tapi aku tetap syukur...

3.Kelas Quran= thanks bebanyak to Kak Yati...kerana percaya akan saya untuk ajaq anak2 Kak Yati belajar Quran...walaupun ilmu senipis kulit bawang...tapi saya usaha untuk didik anak Kak Yati lancar membaca Al Quran...Kak Norul Rafidah miss U...lepas baca Quran kita selalu makan sesama....Kak Iza...love u...sebab percaya akan saya untuk mengajar...saya hargai kalian.....Alhamdulillah...perancangan Allah memang hebat..

Tak la banyak sangat impian n cecita aku tercapai...tapi sekurang-kurangnya ada la jugak kan....benda yang sedih n mendukacitakan pun ada gak...tapi ku anggap benda tu datang dan pergi seperti angin lalu....nyoh p jauh2..tak mau ingat dah...meluat...so semnagat yang baru pada tahun baru...perbaiki diri aku supaya jadi lebih baik dari sebelum ni....doaku supaya tuhan sentiasa menganugerahkan kasih sayang kami sekeluarga.....kuatkanlah rasa sayang pada ayah...abang dan adik aku....eratkanlah hati2 kami.....panjang umur...murah rezeki...tu ja yang aku nak....


Soooooooooooooooooooooooo kita enjoyyyy...

Habih takat tu cerita ceriti pasai azam dan semangat tahun baru....so aku nak selitkan kenangan2 aku tahun lepas....

Tahniah Pikah...Kak Lela n Musalmin yang selamat menjadi isteri kepada pasangan masing2..



29/11/2014 kenduri rumah Pikah


7/12/2014 kenduri rumah Kak Lela


24/12/2014 kenduri Rumah Musalmin

 Tahniah kepada rakan sekerja yang telah melangkah ke jinjang pelamin...semoga kalian bahagia dunia akhirat hendakNYA...


Pagi tadi bermula sesi persekolahan bagi 2015....pendaftaran pelajar baru tingkatan 1....alhamdulillah berjalan lancar....tak sabaq rasa nak masuk mengajaq semula...selepas berehat dari cuti yang panjang.....hoho.....semoga aku jadi che gu yang baik....kehkeh..


Last sekali nak ucapkan selamat tinggal pada Musalmin...yang terpaksa melepaskan aku dan kawan2 yang lain...kerana tak sanggup berjauhuan dengan suami....bak kata orang...isteri yang baik adalah di samping suaminya...tak gitu.....kak ucapkan selamat maju jaya di tempat yang baru.....jadikan SMART tempat kenangan paling indah dalam hidup kita...kenangkan saat2 manis kita bersama..halalkan apa yang terlebih...terkurang semasa kita bersama......

Gambar kenangan...tetiba aku rasa sangat gemuk waktu itu...

Barisan Guru cemerlang SMART 2015....

Sekian...jom lena....








0 comments:

Post a Comment