Thursday 11 July 2013

RAMADHAN DATANG LAGI....

ASSALAMUALAIKUM....

Ahlan wahsahlan ya ramadhan....untuk semua umat islam di dunia...alhamdulillah sudah dua hari kita semua berpuasa....semoga ramadhan kali ini memberi keberkatan kepada kita semua...

Aku dapat cuti empat hari...rasa bosan la jugak dok umah bila time2 bulan puasa ni...keja dok nak lena ja....walaupun kerja sekolah belambak2...ntah rasa malas nk buat..hhahahah..esk kn masih cuti lagi....start esk la aku siapkan keja sekolah yang terbengkalai tu.....huaaaa.....

Persediaan aku pada ramadhan tahun ni sederhana sahaja..yer la kan..kami hanya tiga orang ja dalam rumah ni....x kan nk hidang bagai nak wat kenduri pulak...ya dak....hhahaha...hari ni kita orang makan nasik bersama bawal 3 rasa sambal kerang dengan ikan goreng...aku???..of couse la makan benda yang bersup..iaitu bihun sup....rasa terliur la plak tegok ayah aku n adik aku selera menjamah nasik...sob2..sedih la bagai....tapi aku kuatkan semangat aku hmmmm.....

Apa2 pun yang aku makan semasa buka puasa adalah nikmat dan rezeki Allah berikan Alhamdulillah...

Mari kawan2 kita dengar lagu ni...best tau.....semoga ramadhan kali ni...menjadi ramadhan yang indah buat kita semua....

BYE.....

0 comments:

Post a Comment