Tuesday 24 April 2012

MINGGU YANG AMAT MEMBERI KEINSAFAN...

ASSALAMUALAIKUM

Wahai insan- insan yang amat aku sayangi sekalian...bertapanya aku sayangnya pada U all semua....tak tahu kenapa pada minggu yang lepas aku rasa down sangat2.
 Bermula pada satu hari...waktu yang amat menyakitkan diri aku sendiri.....time 2 aku bangun tidoq....tetiba teringat aku nk basuh baju....aku pn bergegas la p kutip baju....lepas pada 2 aku nmpak baju yang kotoq jatuh kat lantai...aku tunduk nk ambik baju 2...and than nk bgun tetiba pinggang aku meletup...ayoooooo sakit we...tuhan saja yang tahu time 2 bertapa sakitnya pinggang aku waktu itu....nk bangun tak boleh weee......so gagah bangun jugak...aku jalan2 sekeliling rumah....tp tetap rasa sakit kt bahagian pinggang 2.....aku dok pikir macam mna la nk p aloq staq nk bawak budak main bola jaring ni....YA ALLAH....kuatkanlah hati dan perasaan aku...untuk menghadapi ujian ini YA ALLAH....tetiba aku jd down....otak aku pikir mcm2....aku takut sakit ni akan berpanjangan...mcm mna aku nk keja....mcm mna aku nk cari duit untuk sara family aku...YA ALLAH mcm2 aku pikir....tetiba hati aku jadi tak tentu arah....rasa mcm nk mati...rasa x best nk p mna2....aku gagahkan diriku untuk bawak budak2 p main bola jaring di aloq staq....aku bekalkan dengan ubat saraf...lepas balik dari aloq staq..keadaan aku agak teruk kerana aku terpaksa duduk dlam masa yang agak lama selama 3 hari kerana selama 3 hari tersebut aku ada meeting bersama pejabat pelajaran tentang silibus baru ting 1...dari pukul 8.00 pg sampai 5 petang...aku gagahkan kaki jugak untuk pergi ke situ.. bila blik dari rumah aku dok sorang2...hati aku jadi sgt sedih...x tahu kenapa....bila balik rumah hati aku tetiba jadi sedih

0 comments:

Post a Comment