Friday 27 June 2014

BAWAL ELDA..CANTIK JELITA.....

ASSALAMUALAIKUM.....

Alhamdulillah...masih lagi bernyawa aku ni...hhahahaah....syukur umuq masih panjang....sedia maklum...hari ni dah start sekolah...punya la aku ni ni bangun awai.....konon2 tak sabaq nak p sekolah..hahaha poyo ja kan....so hari persekolahan berjalan seperti biasa...

Hokey...sudah takat tu....la ni aku nak cerita pasal satu tudung yang semakin pemes di Malaysia ni...macam mana aku kenal tudung ni...??meh sini nak habaq mai..

Mula aku kenai si cantik manis  Za'idah ni pada pertengahan cuti akhir tahun...sbb ayah kami2 ni dok dalam satu bilik kt wad kenanga di Hospital Langkawi...dia jga ayah dia...n aku jaga ayah aku...so berkenal kenalan di situ..aku dapat tau dia cipta satu tudung yang namanya BAWAL ELDA..owh....!! agak menarik so...aku pun try la.....mula2 aku try satu helai ja tudung dia...lawa...

Aku puji adik Za"idah ni..rajin bekerja...sanggup ambik risiko..walaupun byk kali di tipu...tapi dia tetap tabah...teruskan apa yang dia usahakan....ada juga bawal dia di cetak rompak...di tiru..n macam2...tapi semua sebagai pembakar semangat buat dia.....kak tabik hormat pada kamu dik....hahahha

Hari demi hari Bawal Elda dapat sambutan yg luar jangkaan...dari dalam Langkawi sampai sekarang dah satu Malaysia kenal Bawal Elda ni...setiap negeri sudah ada pengedar Bawal Elda sendiri...hebat!!!

Ni lah tudung yang aku mula2 cuba...memang lawa..bleh pakai dua warna dalam satu tudung...kawan2 aku puji saja..maka kembang saja la hidung mak ni bila di puji....







Okey yang gambaq kat atas tu adalah sebahagian contoh Bawal Elda..lawakan u all...macam2 warna ada..n macam2 jenis penggayaan yg bleh kita pakai..






 Hat ni sebahagian contoh tudung..pilih ja yang mana nak..memang lawa la aku habaq kt hampa semua...senang jadi pulak tu...


Lepas tudung Bawal Elda ni...Za"dah cipta yang baru pulak yakni BAWAL ELDA MANIK...sama juga macam bawal yg ni...cuma tambah manik ataih kepala n bunga sahaja..tapi memang lawa....


Of kos la aku buh gambaq aku dulu yang try bawal ni..hehheeheh lawa kan???


Ni sebahagian bawal yang dah siap untuk di jual dan sudah siap jahit manik...

 Ni adalah sebahagian contoh2 BAWAL ELDA...hampa bleh la kalau bekenan sila like page TUDUNG BAWAL ELDA..tak pun masuk ke facebook owner bawal elda sendiri yakni ZA'IDAH ZAMRI sendiri...
kalau berminat...silalah bertanya n bersoal jawablah dengan beliau...mana la tau kot2 ada diskaun lebih sikit kn??? hahhahahah

To Zaidah...apa2 yg kamu lakukan....kak doakan yg terbaik untuk kamu...semoga berjaya dalam bidang yg di ceburi.....bye...





0 comments:

Post a Comment