Sunday 29 January 2012

merinduimu......

assalamualaikum.....
aku x tahu nk mula entry ni mcm mna...sebab aku bukan jenis ska menulis sgt pn..tp ok la jugak sikit2....nk kongsi sikit2 pasal cerita aku ni....minggu ni bermula lah hidup ku sepi tanpa mu...ok!!! sebab apa....dah setahun lebih aku mengenali si jejaka cute ni...lemah lembut orgnya....aku ska usha dia...selalu sangat kacau dia...di mna saja dia ada...aku mesti akan kacau dia...entah kenapa....bila aku kcu dia...hati aku jadi happy bila tgk dia senyum gembira bagai.....tp...x pernah terlintas di hati aku untuk aku jatuh cinta padanya....baru2 ni keputusan
J -Qaf telah keluar....dia diterima ...bayangkan luluh hati aku bila dengar,,,,air mata jgan dok habaq la...sentiasa kluaq....x tahu pasai pa....aku akan kehilangan dia...lepas ni aku dah x leh kacau dia dah...sungguh kini aku terasa begitu sunyi tanpa dia....doa ku agar dia sentiasa berada di dalam keadaan yang baik...ada umur yang panjang...kita jumpa lagi....nak tahu siapa yang aku rindu ni.....


                                                                          tgk ni......
ini lah insan yang aku suka kacau....cute kan.....

1 comment: